دستگاه تصفیه آب صنعتی

آب شیرین کن بوشهر
0 (0)

آب شیرین کن بوشهر

موقعیت جغرافیایی استان بوشهر طوری است که به دلیل قرار گرفتن در ناحیه جنوبی ایران و مجاورت با دریای عمان و خلیج فارس، دارای منابع آبی زیاد ولی با کیفیت پایین و شور است. استفاده از آب با این کیفیت در صنایع و کشاورزی، تقریباً غیرممکن است و آسیب‌های جدی به محصولات و خاک و به ماشین آلات بر پایه آب صنایع وارد می‌کند. این موضوع باعث شده که از آب شیرین کن در بوشهر به عنوان یک راهکار برای حل مشکل کیفیت آب، یاد شود.

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان برای تصفیه آب در بوشهر استفاده کرد، استفاده از روش اسمز معکوس یا RO  است. آب شیرین کن بر پایه این روش، آلاینده‌های کلوئیدی و شیمیایی را از آب حذف کرده و باعث افزایش کیفیت آب و کاهش سختی آن به اندازه قابل توجهی خواهد شد.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.


    در چه مواردی می‌توان از آب شیرین کن در بوشهر استفاده کرد؟

    • صنایع غذایی و کشاورزی: بدون هیچ انکاری، صنایع غذایی به شدت به آب مصرفی حساس هستند. استفاده از آب با مواد معلق باعث تغییر در رنگ و بوی غذاها و کاهش کیفیت آن‌ها خواهد شد. محصولات کشاورزی نیز به شدت تحت تأثیر آب هستند و آب نامطلوب آسیب جدی به آن‌ها وارد می‌کند.
    • صنایع دارویی و آرایشی: کارخانه های تولید صنایع دارویی در بوشهر در تامین آب مورد نیاز خود معمولا با چالش روبرو هستند که این مشکل را با دستگاه های آب شیرین کن در بوشهر حل کرده ایم.
    • مجتمع‌های مسکونی و تجاری: یکی دیگر از موارد استفاده از تصفیه آب در بوشهر به جهت مصارف خانگی است بی شک کیفیت آب شرب از مهم‌ترین جنبه‌های کیفیت زندگی انسان و از نیازهای اساسی است.
    • دامداری‌ها و گلخانه‌ها: درصورتی‌که آب مورد استفاده دام و گیاهان سختی بالایی داشته باشد، ممکن است باعث وارد شدن مواد مضر به بدن حیوانات شود و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد. در گیاهان نیاز ورود این آب می‌تواند به کاهش محصول و خرابی آن‌ها منتهی شود.
    • سیستم‌های حرارتی و برودتی: درصورتی‌که آب مورد استفاده دارای سختی و مواد جامد معلق باشد باعث رسوب‌گیری و کاهش عمر این سیستم‌ها خواهد شد که نیاز به هزینه‌های نگهداری زیاد پیدا می‌کنند.

    عملکرد آب شیرین کن چگونه است؟

    دستگاه آب شیرین کن در طی چند مرحله فرآیند تصفیه آب برای صنایع و کشاورزی را انجام می‌دهد. در ابتدا با استفاده از روش‌های فیلتراسیون به شفاف سازی آب با استفاده از فیلترهای شنی می‌پردازد و سپس مواد جامد باقی مانده که قطر بسیار کمی دارند، در عمل میکروفیلتراسیون و با استفاده از ممبران‌ها جدا می‌شود.

    قبل از ورود آب به سیستم میکروفیلتراسیون به وسیله ممبران‌ها، با استفاده از فیلترهای کربنی بوی نامطبوع و کلر از آب حذف شده تا کیفیت آبی ورودی به گونه‌ای باشد که فیلترها آسیبی وارد نکند. سپس فرآیند کاهش سختی با کمک پمپ فشار قوی در مخزن آغاز می‌شود. این مراحل باعث می‌شود تا آب لب شور و شور تصفیه شده و آب با کیفیت وارد چرخه استفاده شود.

    خرید آب شیرین کن در بوشهر

    خرید آب شیرین کن در بوشهر

    خرید آب شیرین کن در بوشهر + لیست دستگاه‌ها

    برای خرید آب شیرین کن در بوشهر، پارامترهای زیادی وجود دارد که نیازمند بررسی و توجه است. کاربردها و برندهای متفاوت، تعداد عوامل تأثیرگذار بر قیمت خرید آب شیرین کن در هرمزگان را دستخوش تغییراتی می‌کند. برخی از عوامل مؤثر بر قیمت آب شیرین کن:

    • جنس لوله‌ها و شاسی دستگاه
    • نوع مدار کنترل کننده (اتوماتیک یا دستی)
    • کیفیت آب ورودی به سیستم تصفیه آب
    • میزان حجم ذخیره شده و نصب مخزن دوم به عنوان مخزن ذخیره
    • جنس فیلتر و کیفیت تجهیزات و غشاها

    به یاد داشته باشید که برای انتخاب بهتر برای خرید دستگاه تصفیه آب در بوشهر، بهتر است متخصصین و کارشناسان این حوزه مشورت نمایید. کارشناسان آریا صاف آماده‌اند تا به شما در زمینه انتخاب، خرید و استفاده از دستگاه‌های آب شیرین کن مشاوره‌های لازم را ارائه دهند.

    شما هم به این نوشته امتیاز دهید
    [Total: 0 Average: 0]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *