دانستی های علمی

آب شیرین کن اصفهان | قیمت آب شیرین کن صنعتی و کشاورزی اصفهان
5 (2)

آب شیرین کن اصفهان
یکی از راه‌های استفاده بهینه آب در استان اصفهان برای مدیریت مصرف آب در صنایع و کشاورزی، استفاده از تصفیه آب در اصفهان است. یکی از متداول‌ترین فرایندهای تصفیه و تولید آب شیرین که در اغلب شهرها از آن استفاده می‌شود، تصفیه به روش اسمز معکوس RO معروف است. اسمز معکوس (RO) یک فرایند تصفیه آب است که از یک فیلتر با دقت نفوذناپذیری زیاد برای جداسازی یون‌ها، مولکول‌های ناخواسته و ذرات بزرگ‌تر از آب آشامیدنی استفاده می‌کند.در آب شیرین کن به روش اسمز معکوس، از فشار اعمال شده توسط پمپ‌های سانتریفیوژ برای غلبه بر فشار اسمزی استفاده می‌شود که توسط اختلاف پتانسیل شیمیایی حلال، یک پارامتر ترمودینامیکی هدایت شده و عملیات تصفیه آب انجام می‌شود.برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

چرا از آب شیرین کن در اصفهان، استفاده کنیم؟

استفاده از آب شیرین کن در اصفهان، دارای کاربردهایی است که به سود مصرف کننده و منابع آبی است. برخی از این مزایا به شرح زیر هستند:۱- حفاظت از محیط زیست: استفاده از آب شیرین کن صنعتی می‌تواند منجر به حفاظت از محیط زیست و کاهش تولید پساب‌های صنعتی شود. همچنین با اضافه کردن فرآیند تصفیه فاضلاب که با استفاده از روش اسمز معکوس هم شدنی است، می‌توان پساب ورودی به محیط زیست را تا حد زیادی بی خطر کرد.۲- کاهش هزینه‌های تعمیرات و نگهداری: با استفاده از آب شیرین کن صنعتی، بازه‌های تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات کم شده و باعث افزایش طول عمر ماشین آلات می‌شود.۳- بهبود کیفیت آب: استفاده از آب شیرین کن صنعتی در اصفهان باعث بهبود کیفیت آب و برطرف شدن مشکلاتی مثل کاهش تولید پساب و افزایش عمر تجهیزات صنعتی می‌شود.۴- کاهش مصرف آب: با حذف املاح موجود در آب که مانع تشکیل سختی آب و رسوبات معدنی خواهد شد، کاهش سرعت جریان آب در لوله‌ها اتفاق نیفتاده و عمر لوله‌ها و تأسیسات افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

دسته‌بندی‌های آب‌ شیرین‌ کن

دستگاه‌های تصفیه آب کشاورزی و صنعتی با توجه به ظرفیت‌هایی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، دسته بندی می‌شوند. پایین‌ترین ظرفیت دستگاه‌های آب شیرین کن صنعتی از ۵ مترمکعب در شبانه‌روز برای استفاده در تولیدی‌ها و فعالیت‌های نیمه صنعتی شروع می‌شوند و تا ظرفیت بسیار بالا برای استفاده در صنایع بزرگ تولید می‌شوند و محدودیتی برای این ظرفیت‌ها لحاظ نمی‌شود.از نظر کاربری دستگاه آب شیرین کن در اصفهان به دسته‌های خانگی، تجاری و صنعتی تقسیم می‌شود که ظرفیت و توانایی تولید دستگاه‌های آب شیرین کن خانگی روزانه ۰.۲ متر مکعب و در مصارف تجاری تا حداکثر ۲ متر مکعب در شبانه‌روز توانایی تولید دارد. ظرفیت تولید در دستگاه‌های آب شیرین کن صنعتی از حداقل 5 متر مکعب شروع شده و تا بی‌نهایت در شبانه‌روز ادامه دارد.قبل از خرید دستگاه آب شیرین کن در اصفهان، ظرفیت آب تولیدی دستگاه آب شیرین کن را کمی بالاتر از میزان مصرف خود در نظر بگیرید تا طول عمر دستگاهتان افزایش یابد و قطعات زود آسیب ندیده و دچار خرابی نشوند. مشاورین آریا صاف برای ارائه مشاوره به شما در مورد خرید تصفیه آب صنعتی، آماده‌اند تا بهترین انتخاب را برای سیستم تصفیه آب خود داشته باشید.برای اطلاع از قیمت آب شیرین کن کشاورزی اصفهان با ما تماس بگیرید.
خرید آب شیرین کن اصفهان

خرید آب شیرین کن اصفهان

خرید آب شیرین کن اصفهان + لیست دستگاه‌ها

مهم‌ترین اقدام برای خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی در اصفهان، انجام آزمایش آب است. در این آزمایش پارامترهای تأثیرگذار بر نوع دستگاه تصفیه آب بررسی و تعیین می‌شود.باتوجه‌به این که کیفیت آب در اصفهان و یا مناطق مختلف کشور با یکدیگر تفاوت است، با استفاده از آزمایش آب می‌بایست دستگاه مربوط به شرایط اقلیمی و کیفیت آب طراحی شود تا در نتیجه راندمان خوبی برای شما در تصفیه آب داشته باشد.علاوه بر آزمایش آب، عوامل زیر نیز در قیمت خرید تصفیه آب صنعتی در اصفهان، تأثیرگذار است:۱- نوع فیلتر: نوع و تعداد فیلتر به کار رفته در دستگاه آب تصفیه کن بر کیفیت آب خروجی تأثیر دارد. برخی از دستگاه‌ها از فیلترهای دوگانه و گاهی از فیلترهای چهارگانه استفاده می‌کنند.۲- نحوه عملکرد: خودکار و دستی بودن سیستم تصفیه آب، بر روی قیمت آن تأثیر ویژه‌ای دارد. دستگاه‌های خودکار بسیار اعمال مانند شستشو را به طور خودکار در صورت نیاز انجام می‌دهند.۳- قابلیت‌های اضافی: بعضی از دستگاه‌ها امکاناتی مانند تنظیم دمای آب خروجی، درجه سختی آب و یا نمایشگر مجهز به پایش سیستم‌های در حال فعالیت دارند که وجود آن باعث افزایش قیمت دستگاه می‌شود.۴- برند: برندهای مختلف دستگاه آب شیرین کن را با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌کنند. استفاده از برندهای معتبر، می‌تواند طول عمر بالا و کارایی بهتر را برای شما تضمین کند.در زیر برخی از دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی و کشاورزی در اصفهان معرفی شده‌اند که با توجه به نیازهای شما طراحی شده و کاربری‌های متفاوتی دارند.

در زیر برخی از دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی و کشاورزی در اصفهان معرفی شده‌اند که با توجه به نیازهای شما طراحی شده و کاربری‌های متفاوتی دارند.

شما هم به این نوشته امتیاز دهید
[Total: 2 Average: 5]

4 نظر در “آب شیرین کن اصفهان | قیمت آب شیرین کن صنعتی و کشاورزی اصفهان
5 (2)

  1. صفائی گفت:

    قیمت آب شیرین کن کشاورزی برای اصفهان یک محیط 5 مترمکعب رو لطفا برای بنده بفرستید 0910***5696

    1. کارشناس آریا صاف گفت:

      جناب صفائی در اسرع وقت با شما تماس میگیریم. ممنون از پیامتون

  2. هجرتی گفت:

    برای یک محیط 10 مترمکعب در اصفهان قیمت آب شیرین کن کشاورزی رو میخواستم. لطفا با من تماس بگیرید. 0910****2563

    1. کارشناس آریا صاف گفت:

      سلام جناب هجرتی بزرگوار. همکاران در اسرع وقت با شما تماس میگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *