قیمت آب شیرین کن صنعتی 10000 لیتری (+ گارانتی سالیانه)

صفحه اصلی » نمونه‌کار » قیمت آب شیرین کن صنعتی 10000 لیتری (+ گارانتی سالیانه)
دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 هزار لیتری

قیمت آب شیرین کن صنعتی 10000 لیتری (+ گارانتی سالیانه)
5 (2)


    تماس مستقیم با کارشناس فروش

    توضیحات

    دستگاه تصفیه آب صنعتی 10000 مترمکعبی RO

    دستگاه تصفیه آب صنعتی 10000 لیتری

    بررسی محصول آب شیرین کن 10000 لیتری

    آب شیرین کن 10000 لیتری همان‌طور که از نامش پیداست قادر به تولید 10000 لیتر یا به تعبیر دیگر 10 مترمکعب آب در طول یک شبانه روز است.

    آب شیرین کن 10 متر مکعبی آریا صاف از روش اسمز معکوس RO  برای تصفیه آب استفاده می‌کند که نظر افراد زیادی در این صنعت را به خود جلب کرده و جز پرطرفدارترین روش‌های تصفیه آب در جهان است. روش کار اسمز معکوس، جلوگیری از عبور مواد معدنی و فلزات با استفاده از فیلترهایی است که دارای خلل و فرج بسیار ریز است و حدود ۹۹ درصد از ذرات را در خود نگه می‌دارند. در رابطه با روش اسمز معکوس ro در این صفحه توضیحات بسیاری ارائه کرده ایم.

    دستگاه تصفیه آب 10000 لیتری با توجه به حجم بالایی که دارد مناسب استفاده در صنایع بزرگ پارچه بافی، کارخانجات، تولید رنگ و سایر صنایع که درگیر مستقیم با آب هستند است.

    دستگاه تصفیه آب صنعتی با خروجی 10 مترمعکب یا 10 هزار لیتری قادر است در شبانه روز به صورت 24 ساعته  کار کند و در این 24 ساعت میزان  10 متر معکب یا 10000 لیتر آب را تصفیه می‌کند. توجه کنید که عواملی که بر قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 10000 هزار لیتری تاثیر می‌گذارد عبارتند از: برند موتور و پمپ ، میزان شوری آب، تمام استیل بودن دستگاه و ...

    برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد کنید.


      جدول مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب صنعتی RO به صورت 10000 مترمکعبی :

      موتوربه درخواست مشتری
      پمپایتالیایی یا چینی به درخواست مشتری
      بدنهاستیل زد زنگ
      سیستم کلر زنیبسته به درخواست مشتری
      سیستم پیش تصفیهدر صورت احتیاج
      ظرفیت10000 متر مکعب در شبانه روز
      پسابحدود 30 درصد

      لیست قیمت آب شیرین کن صنعتی 10000 لیتری

      برای اطلاع از قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری با کارشناسان ما تماس گرفته و نوع موتور و پمپ مورد نظر خود را انتخاب کرده تا بر اساس آن قیمت دستگاه را اعلام کنند. همچنین می توانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرید.

        پیش نیاز ها و شرایط ثبت سفارش و نحوه پرداخت
        • برگه آزمایش آب
        • پرداخت 30 درصد مبلغ  قیمت دستگاه موقع عقد قرارداد
        • پرداخت مابقی مبلغ قیمت دستگاه تصفیه آب تا 90 درصد هنگام تحویل درب کارخانه
        • تسویه مابقی مبلغ هنگام نصب دستگاه در محل
        • زمان آماده سازی دستگاه حدود 2 هفته کاری

        مشخصات عمومی دستگاه تصفیه آب صنعتی 10000 لیتری

        • میزان خروجی آب تصفیه شده در روز درصورتی که 24 ساعته کار کند:  10 هزار لیتر
        • میزان تصفیه آب در یک ساعت:
        • پساب: حدود 30 درصد آب ورودی پساب میباشد
        • کشور تولیدکننده: موتاژ ایران – موتور المانی پمپ ایتالیایی یا چینی (بنابه درخواست مشتری)، ممبراین آمریکایی و …
        • ویژگی های مهم: تصفیه و شیرین سازی آب تا 99 درصد حتی سبک تر از آب شهری
        • کاربرد ها: مناسب برای کشاورزی، کارخانجات آب معدنی ، کارخانه های صنایع غذایی،  آب بویلر ها و دیگ های بخار، تصفیه آب برای مغازه های فروش آب و …

        کاربردهای دستگاه آب شیرین کن 10000 لیتری

        همان‌طور که گفته شده دستگاه آب شیرین کن صنعتی 10000 لیتری کاربردهای فراوانی به ویژه در صنایع دارد که برجسته‌ترین آن‌ها عبارت است از:

        • صنایع غذایی، نوشیدنی، کارخانه شیرینی و شکلات: تمامی صنایعی که با خوراک سروکار دارند، بدون انکار با استفاده از آب شیرین کن صنعتی ۱۰ متر مکعبی، در جهت افزایش کیفیت محصولات خود گام برداشته و روزبه‌روز رضایت مشتریان بیش‌تری را کسب می‌کنند.
        • دامداری‌ها و گلخانه‌ها: استفاده آب با سختی بالا برای آبدهی به گلخانه و تغذیه دامداران، باعث به خطر افتادن سلامتی آن‌ها و ورود مواد شیمیایی مضر به بدن آن‌ها خواهد شد.
        • صنایع آرایشی و دارویی، بیمارستان‌ها: صنایع دارویی نسبت به آب مصرفی برای تولید دارو بسیار حساس هستند. به دلیل اینکه بسیاری از داروها بر پایه آب است، استفاده از آب شیرین کن صنعتی برای کارخانجات آرایشی و بهداشتی، جزء ضروریات است.

        همچنین در بیمارستان‌ها نیز مصرف آب سخت، باعث آسیب به ابزار آلات و بافت ملحفه و لباس‌های بیمار شده که هزینه نگهداری دوره‌ای بیمارستان را افزایش می‌دهد.

        موتورخانه‌ها و سیستم‌های حرارتی و برودتی: درصورتی‌که آب مورد استفاده دارای املاح و فلزات زیادی باشد، باعث کاهش عمر و رسوب‌گذاری در این دستگاه آلات خواهد شد.

        مجتمع‌های تفریحی و مسکونی: کیفیت آب شرب بدون تردید از مهم‌ترین جنبه‌های کیفیت زندگی انسان است که با استفاده از آب شیرین کن صنعتی 10 متر مکعبی می‌تواند این نیاز را برای مجتمع‌های بزرگ هم برطرف کند.

        همچنین بخوانید؛ لیست قیمت آب شیرین کن کشاورزی

         

        مشخصات فنی آب شیرین کن صنعتی 10000 لیتری

        در این قسمت به مشخصات فنی دستگاه آب شیرین کن 10 مترمکعبی اشاره خواهیم کرد. البته به این نکته باید اشاره کرد که بسیاری از قطعات با توجه به شرایط و نیاز شما قابل تغییر و شخصی سازی است.

        جنس شاسی

        استیل و یا کربن استیل

        فیلتر شنی      

        ۱ عدد از جنس FRP

        پمپ آب خام

        ۱ عدد پمپ افقی

        فیلتر کربنی     

        ۱ عدد از جنس FRP

        نوع پیش تصفیه میکرونی

        ۵ میکرون الیافی PP

        تعداد پیش تصفیه میکرونی       

        ۲ عدد

        تزریق آنتی اسکالانت

        اتوماتیک

        نوع پمپ اصلی

        طبقاتی

        جنس پمپ اصلی        

        استیل ضد زنگ

        نوع ممبران

        فیلمتک آمریکا

        تعداد ممبران   

        ۲ عدد ۴ اینچ

        جنس پرشر وسل        

        فایبرگلاس

        سیستم شستشو CIP   

        اتوماتیک

        درصد پساب خروجی

        ۳۰ درصد

        جنس لوله کشی

        UPVC و استیل

        آب شیرین کن

        قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری و عوامل مؤثر بر آن

        برای خرید تصفیه آب 10000 لیتری، عوامل زیادی باید مورد بررسی قرار گیرد:

        • خلوص آب خروجی: هر چه به آب خالص‌تر با مواد معدنی و ناخالصی‌های کمتری نیاز داشته باشیم، به فیلترها و مراحل پیچیده‌تر برای تصفیه آب نیاز است که دقت و عملکرد بهتری داشته باشند که این موضوع باعث افزایش قیمت می‌شود.
        • قدرت پمپ دستگاه تصفیه آب RO : استاندارد بودن فشار پمپ برای تصفیه درست آب اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که فشار پمپ بیش‌تر از اندازه مخزن و حد مورد نیاز باشد باعث افزایش قیمت شده و در صورتی که کم‌تر باشد باعث خرابی پمپ و هزینه‌های بیش‌تر می‌شود.
        • برند قطعات به کار رفته: بدیهی است، در صورتی که از قطعات برندهای با اصالت و معروف استفاده کنید، قیمت دستگاه بالاتر می‌رود. در مورد انتخاب قطعات و برندهای معتبر بهتر است قبل از خرید متخصصین این زمینه مشورت نمایید.
        • کیفیت آب ورودی به سیستم: هر چه آب ورودی املاح بیشتری داشته باشد، لازم است از لایه‌های فیلتر بیشتر استفاده شود تا آب تصفیه شده مورد نیاز با کیفیت مدنظر تولید شود. دستگاه آب شیرین کن بر اساس آنالیز دقیق آب ورودی طراحی و ساخته می‌شود تا قطعات با توجه به آن‌ها انتخاب شوند.
        • نوع آلاینده‌های موجود در آب: برای انتخاب نوع فیلترها باید آب و نوع آلاینده‌های موجود در آن بررسی شود تا با توجه به آن از فیلترهای مناسب استفاده شود. هرچقدر آب آلاینده‌های شیمیایی بیش‌تر داشته باشد نیاز به مراحل بیش‌تر برای تصفیه داشته و هزینه تمام شده آن بالاتر خواهد رفت.
        • ممبران دستگاه و تعداد آن: دستگاه تصفیه آب فیلترهای مختلفی مثل اولترافیلتراسیون، اسمز معکوس، سیستم تبادل یونی، الکترود یونیزاسیون و الکترودیالیز معکوس دارد که می‌توان از آن‌ها در آب شیرین کن 10000 لیتری استفاده کرد اما می‌بایست به این نکته دقت کرد که استفاده زیاد از فیلترها باعث افزایش قیمت تصفیه آب ۱۰۰۰ لیتری خواهد شد.
        • لوله کشی و شاسی و جنس آن ها: شاسی دستگاه تصفیه آب صنعتی می‌تواند از کربن استیل یا استیل ضد زنگ باشد. شاسی با جنس استیل ضد زنگ کیفیت بالاتری داشته ولی از طرفی قیمت بالاتری هم به رقم خواهد زد. البته جنس کربن استیل هم مساعد بوده و با استفاده از پوشش سه لایه‌ای اپوکسی از خوردگی و آسیب دیدن آن، حتی‌الامکان جلوگیری می‌شود.
        • اتوماسیون مورد نیاز دستگاه: استفاده شیرهای کنترل و اتاق مدیریت سیستم به صورت هوشمند می‌تواند استفاده از دستگاه را بسیار راحت‌تر کند ولی خرید تجهیزات هوشمند با فناوری‌های جدید، قیمت تصفیه آب 10000 لیتری را افزایش می‌دهد.

        قیمت آب شیرین کن صنعتی 10000 لیتری:

        لازم به ذکر است که هزینه تهیه دستگاه های  بسته به قدرت آن ها متفاوت است. برای اطلاع از لیست قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری در سایزهای متفاوت کافیست بر روی شماره تماس  09121068506 کلیک کنید.

        قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی با حجم 10 هزار لیتر در روز در بسیاری از منابع فروش ممکن است مقداری بالا باشد. این در حالی است که به دلیل تولید این دستگاه توسط آریاصاف خرید و سفارش و قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب به مراتب پایین تر از سایرین انجام میگیرد.

        برای دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 هزار لیتری تماس بگیرید.

        دستگاه تصفیه آب و آب شیرین کن صنعتی و دریا 100000 اسمز معکوس RO

        نحوه ثبت سفارش دستگاه های تصفیه اب صنعتی با خروجی 10000 لیتر

        برای ثبت سفارش و خرید این دستگاه ها باید متذکر شد که قیمت آب شیرین کن 10000 هزار لیتری از آریاصاف به دلیل تولید کننده بودن ارزان تر است. یکی از مواردی که در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی 10هزار لیتری موثر است میزان شوری آب ورودی است. این دستگاه ها باتوجه به چند فاکتور ساخته میشوند.

        1. میزان شوری یا ec آب ورودی که با آزمایش آب تعیین می‌شود
        2. میزان املاح و مواد معدنی آب ورودی که با آزمایش آب تعیین می‌شود
        3. میزان مصرف آب و خروجی مورد نیاز مشتری
        4. ضدزنگ بودن یا معمولی بودن دستگاه
        5. مصرف شرب یا کشاورزی

        روال کاری شرکت تصفیه آب صنعتی آریاصاف

        به علت اینکه دستگاه های تصفیه آب صنعتی طبق مصرف نیاز مشتری با خروجی‌های مختلف ساخته و مونتاژ می‌شوند. لذا با سفارش و خرید دستگاه های آب شیرین کن 10 هزار لیتری صنعتی به دلیل آنکه پیش ساخته نیستند بعد از عقد قرارداد ساخته می‌شوند. بنابراین پس از ثبت سفارش تا حدود 2 هفته کاری تحویل آن زمان می‌برد. اما به دلیل آن که سفارش شما مستقیم از سازنده میباشد، لذا قیمت قیمت خرید آب شیرین کن 10000 هزار لیتری آن کمتر از نوع پیش ساخته است.

        6 نظر در “قیمت آب شیرین کن صنعتی 10000 لیتری (+ گارانتی سالیانه)
        5 (2)

        1. صدقی گفت:

          برای ثبت سفارش و خرید این دستگاه ها با چکاری انجام بدم؟

          1. کارشناس آریا صاف گفت:

            جناب صدقی بزرگوار لطف کنید با شماره 09121068506 تماس بگیرید یا فرم تماس را پر کنید

        2. سیدزاده گفت:

          قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری به نسبت ۵۰۰۰ لیتری خیلی بالاتره؟!

          1. کارشناس آریا صاف گفت:

            جناب سیدزاده بزگوار برای اطلاع از قیمت این دو دستگاه با شماره 09121068506 تماس بگیرید. ضمن اینکه با توجه به تولید حجم 2 برابری آب قیمت متفاوت است اما خیلی بالاتر نیست. هر گونه راهنمایی احتیاج داشتید همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی هستند

        3. پورسمیع گفت:

          سلام عرض وقت بخیر. جهت دریافت قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری با چه شماره ای باید تماس گرفته شود؟ لطفا اگر انکان داشت با من تماس بگیرید 0910***8975 پورسمیع

          1. mahjoor گفت:

            سلام جناب پورسمیع بزرگوار. هر سوالی که داشته باشید شماره تماس 09121068506، 24 ساعته روشن و آماده پاسخگویی می باشد. در اسرع وقت کارشناس آریا صاف با شما تماس خواهد گرفت.

        دیدگاهتان را بنویسید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

        شما هم به این نوشته امتیاز دهید
        [Total: 2 Average: 5]

        6 نظر در “قیمت آب شیرین کن صنعتی 10000 لیتری (+ گارانتی سالیانه)
        5 (2)

        1. صدقی گفت:

          برای ثبت سفارش و خرید این دستگاه ها با چکاری انجام بدم؟

          1. کارشناس آریا صاف گفت:

            جناب صدقی بزرگوار لطف کنید با شماره 09121068506 تماس بگیرید یا فرم تماس را پر کنید

        2. سیدزاده گفت:

          قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری به نسبت ۵۰۰۰ لیتری خیلی بالاتره؟!

          1. کارشناس آریا صاف گفت:

            جناب سیدزاده بزگوار برای اطلاع از قیمت این دو دستگاه با شماره 09121068506 تماس بگیرید. ضمن اینکه با توجه به تولید حجم 2 برابری آب قیمت متفاوت است اما خیلی بالاتر نیست. هر گونه راهنمایی احتیاج داشتید همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی هستند

        3. پورسمیع گفت:

          سلام عرض وقت بخیر. جهت دریافت قیمت آب شیرین کن 10000 لیتری با چه شماره ای باید تماس گرفته شود؟ لطفا اگر انکان داشت با من تماس بگیرید 0910***8975 پورسمیع

          1. mahjoor گفت:

            سلام جناب پورسمیع بزرگوار. هر سوالی که داشته باشید شماره تماس 09121068506، 24 ساعته روشن و آماده پاسخگویی می باشد. در اسرع وقت کارشناس آریا صاف با شما تماس خواهد گرفت.

        دیدگاهتان را بنویسید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

        برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.